Kemal Elgin Bulvarı Uzunyalı mevkiinde bulunan La Luna Bar ve restoran’ın sahibi Oktay Özer, İngiliz gazetesine yapılan açıklamanın doğru olmadığını, hatanın kendilerinde değil karşı tarafta olduğunu ileri sürerek, “Bizlere ve Marmaris turizmine atılmış iftiradır” dedi.

İngiltere’de yayınlanan Daily Mirror Gazetesine konuşan Kirsty (35) ve Tony Barr (42) çifti, Haziran ayında tatil için Marmaris’e gittiklerini ve evlilik yıldönümü kutlamak için bir restordan yer ayırdıklarını belirtti. Çift, restoranda tuzda balık sipari verdiklerini, garsonun siparişlerini masaya getirdiğini ve flambe yönetmiyle servis yapmak istediğini kaydetti. Ancak bu sırada garsonun elinde bulunan yanıcı maddenin birden alev aldığını kaydeden çift, garsonun elinde bulunan maddeyi kendilerine doğru attığını iddia etti. Çift, iki kızları kurtulurken kendilerinin ciddi biçimde yaralandığını öne sürdü. Kirsty ve Tony Barr, restoran yetkililerini dava etmeye hazırlandıklarını söyledi.

Barr çiftinin olayın geçtiğini iddia ettiği restoran sahibi Oktay Özer(42) ise haberi yalanladı. Kemal Elgin Bulvarı sahil kesiminde Uzunyalı mevkiindeki La Luna Restoran ve Bar’ın sahibi Oktay Özer, Marmaris’te yıllardır otel ve restoran işletmeciliği yaptıklarını söyledi. Barr ailesinin evlilik yıldönümlerini kutlamak için rezervasyon yaptırdığını kaydeden Özer, şöyle konuştu:

KİRSTY BARR GARSONA ÇARPTI


“Tuzda balık siparişi verdiler. O gün hazırlığımızı yaptık. Balığı mutfaktan turistlere getirinceye kadar ateş söndü. Kirsty Barr çocuklarını tuvalete götürdüğü için eşi Tony Barr, geldiklerinde ateşi yakmalarını ve görüntü alacaklarını söyledi. Tuzlu balığı getiren garson Musa Cengiz tekrar yakmaya çalışırken aile birden kalkıp görüntü almaya çalıştı. Bu sırada Kirsty Barr, heyecanla ayağa kalktığında garsona çarptı. Garsonun elindeki alevli tuzlu balık masaya düştü. Kısa sürede masa ve aile, alevlere maruz kaldı. Hemen örtü ve söndürme tüpleri ile yangını söndürdük. Kendi otomobilimizle turistleri hastaneye götürdük. Burada tedavi altına alınan aile, hastane yemeklerini beğenmedikleri için restoranımızdan dört gün boyunca yemek ve içecek getirdik. Benim de ailem olduğu için yaşananlara çok üzüldüm. Dört gün boyunca ailenin başından ayrılmadım.”

AVUKAT GELİNCE TUTUM DEĞİŞTİRDİLER


Hastane yetkililerine ve turistlere tüm sağlık giderlerini karşılayacaklarını belirttiğini kaydeden Özer, “Kendileri ilgimiz için teşekkür ettiler. Hastanede iken bir avukat geldi. Bu avukatla görüşen turistler bir anda bize karşı sert tutumlar içine girdi. Kendilerine uçakla bu halde gidemeyeceklerini istedikleri kadar otelde kalabileceklerini söyledim. Hatta ülkelerine gitmeleri için uçak bileti bile ayarladım. Bu yaşanılan olay bizleri çok üzmüştü. Türk misafirperverliğini en iyi şekilde gösterdik. Buradaki olay bizim değil onların hatası idi” dedi.

AMAÇLARI BAŞKA


İngiliz gazetelerinde çıkan demeçleri okuduğunda şoke olduğunu anlatan Özer, “Polisin kendileri ile ilgilenmemesi, bizleri suçlu gibi göstermeleri tamamen yalan ve farklı niyetler taşımakta. Bizlerin nasıl ilgi gösterdiğine tedavi gördükleri hastanedeki personel ve polis şahittir. Bunların amaçları birileri tarafından yönlendirilerek büyük miktarlarda para almaya çalışmaktır. Dilerim bu konuda yanılıyoruzdur. Bizler 10 bin lira üzerinde tutan sağlık giderlerini ve her türlü ihtiyaçlarını karşılamaya hazırdık. İngiliz müşterilerimiz bizim nasıl Türk misafirperverliğini gösterdiğimizi biliyorlar. Ailenin verdiği demeçleri üzüntü ile karşıladılar. Ailenin iddiaları bizlere ve Marmaris turizmine atılmış iftiradır” diye konuştu.