Ali Budak- Arçelik, perakendede dijital dönüşümü İzmir Alsancak’taki yeni mağazasıyla sürdürüyor. Alsancak’ın en işlek noktalarından birinde bulunan Arçelik mağazası, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer ve şirketin üst düzey yöneticilerinin katıldığı bir törenle açıldı.

‘İzmirlilerin teknolojiyle buluşma noktası olacak’

Açılış töreninde konuşan Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, şunları söyledi: Sektörümüze öncülük ettiğimiz konsept mağaza ağımıza tüketicimizin ihtiyaçları doğrultusunda Türkiye’nin çeşitli noktalarında yenilerini ekliyoruz. Perakendedeki dijital dönüşüm yolculuğumuzu Ege’nin incisi İzmir’de açtığımız yeni mağazamızla sürdürüyoruz. Yeni nesil mağaza dönüşümümüze yine İzmir’de, Asmaçatı mağazamızla başlamıştık. Alsancak semtinde açtığımız elektronik ürünlerin yer aldığı mağazamız ise İzmirlilerin teknolojiyle yeni buluşma noktası olacak.

‘63 yıllık tecrübemize devam edeceğiz’

Dijitalleşmeyle birlikte günümüz tüketicilerinin beklentilerinin değiştiğini vurgulayan Dinçer, ‘Tüketicilerimizin kendilerini özel hissedeceği, müşteri memnuniyeti odaklı, interaktif, talepleri en iyi ve en hızlı şekilde karşılayan bir perakendecilik anlayışını benimsiyoruz. 63 yıldır tüketicisinin ihtiyaçlarını anlayarak geliştirdiği ürün ve hizmetleri, yaygın mağaza, bayi ve servis ağıyla Türkiye’nin en sevilen beyaz eşya markası olan Arçelik, perakendedeki yeni trendler ışığında sektörüne yol göstermeye devam edecek’ dedi.

İsteyen fotoğrafını yansıtabilecek

Arçelik Alsancak Mağazası’nda televizyondan küçük ev aletlerine, cep telefonundan tablete, geniş bir ürün yelpazesi sunuluyor. Mağazanın bir diğer özelliği ise dış cephesinde bulunan büyük LED ekranlar oldu. Bu sayede müşteriler mağazada bulunan stantta fotoğraf çektirerek, isterlerse bu fotoğrafı dışarıdaki LED ekranlara yansıtabiliyor. Arçelik, ihtiyaç ve lokasyona göre farklı büyüklükte yeni konsept mağazaları tüketicisiyle buluşturuyor. Arçelik, geçtiğimiz dönemde İstanbul’da İstinyePark’ta ve Akmerkez’de, Ankara’da ise 5 ayrı noktada mağaza açtı. Yeni konsept mağazalarda büyüklüğüne göre, canlı pişirme, saç bakımı, interaktif ürün ekranı, TV deneyimleme, VR bisikleti, giyilebilir teknolojiler, drone, fotoğraf çekim stantı, üç boyutlu kalem, yetkili servis gibi pek çok ürün ve hizmet sunuluyor.