Markalaşma döneminde iyi işler yapmak ve farkındalık yaratmak isteyen firmaların mutlaka profesyonel çalışmalar yapmaları gerekir. Bu sayede alınacak olan profesyonel destek ile daha başarılı sonuçların alınması ve sektörde daha iyi bir yere gelinmesi sağlanmış olur. Bundan dolayı yapılacak olan organizasyon ve etkinlik çalışılmalarının hem pazarlama hem de tanıtım amaçlı yapılmalı. Bu sebepten dolayı konusunda uzman olan PR ajansları ile çalışmak bu çalışmaların olumlu sonuçlanması için seçilecek olan ilk yöntemdir. Bu ajanslar tarafından yapılacak olan çalışmalar sayesinde hedef kitleye daha iyi hitap edilir ve daha başarılı markalaşma çalışmaları yapılarak daha akılda kalan bir marka oluşumu sağlanır. Bundan dolayı öncelikle ajans seçimlerine sonrasında ise yapılacak olan çalışmalara dikkat etmeli. Günümüzde yapılacak olan markalaşma çalışmalarının kaliteli olması olumlu sürecin başlamasını sağlar. Bu sebeple daima konusunda uzman olan profesyonel ekipler ile çalışmalı. Yapılacak olan ajans seçimleri firmaların markalaşma sürecini etkileyen faktörler arasında yer almasından dolayı, ajans seçimlerine azami dikkat etmeli. Günümüzde konusunda uzman olan PR ajansları, yaptıkları organizasyon çalışmaları sayesinde firmaların sektörde farkındalık yaratan ve daha çok tanınan bir yapıya bürünmelerini sağlarlar. Bu sebeple bu ajansların yapacakları çalışmalardan yararlanmalı. Ayrıca yapılacak olan çalışmaların başarılı olması firmanın ileriki dönemde de başarılı olmasını sağlayacağından dolayı bu ajansların yapacakları tüm çalışmalardan faydalanmalı. Konusunda uzman olan PR ajansı tarafından yapılan organizasyon ve etkinlik çalışmaları sayesinde sektörde yaşanan rekabette de başarı sağlanabileceği için ajans seçimim ve seçilen ajansların yapacakları çalışmalar oldukça önemli çalışmalar olur. Markalaşma dönemi içerisinde yapılacak olan çalışmaların daima verimli çalışmalar olması gerekmesinden dolayı, seçilecek olan ajansların profesyonel çalışmalar yapmış olmalarında fayda vardır. Markalaşma dönemi için ajans seçimi yapmak hem başarıyı hem de sektörde yaşanan rekabeti etkileyecek olan bir seçim olur. Bundan dolayı başarı hedefleyen firmaların markalaşma döneminde yapılacak olan organizasyon çalışmalarına azami özen göstermeleri ve daima profesyonel organizasyon ajansları ile çalışmaları tavsiye olunur. Konuya hakim olan danışmanların yapacakları çalışmalar daima hem daha başarılı olur hem de maliyeti daha düşük olur.