MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin 'Bizimle yürü Türkiye' sloganıyla yapılan kurultayda güven tazelemesinin ardından, MHP İzmir İl Başkanı Necat Karataş atağa geçti. İzmir'in 22 ilçesinde anket yaptırarak, İzmirliler'in hangi dizi ve programları izlediğini, hangi kitapları, dergileri ve gazeteleri okunduğunu ve okuyucu yaş ortalamasını, gelir düzeyini, kredi kullanım oranlarını, şehirlerarası yolculukta hangi şirketleri tercih ettiğini belirledi. Özellikle üniversite gençliğinin de sosyal ve siyasal tercihlerini araştıran MHP İzmir'de seçim stratejisini bu sonuçlar üzerinden kurgulayacak.

KADINLARA VE GENÇLERE ULAŞMAK İÇİN

MHP İzmir'de kadınlara ve gençlere ulaşmak, mesajlarını daha hızlı iletmek için sosyal medyayı aktif kullanacak. MHP'nin sosyal medya hesapları arasında en geniş kitleye sahip olan Facebook sayfası, 1 milyon 870 bin kişinin üzerinde beğeniye sahip, 438 binin üzerinde kişi tarafından aktif kullanılıyor. Partinin Twitter'da takipçi sayısı 187 binin üzerinde ve YouTube'da abone sayısıysa 7 bin 300'ün üzerinde. Bahçeli’nin twitter hesabını 1.58 milyon kişi takip ediyor.

'SANAL DÜNYA DA GERÇEK DÜNYA KADAR ÖNEMLİ

MHP İzmir'de sosyal medya fenomenleri yetiştirmek üzere hareket geçti. Uzmanlar ilçelerde bunun için eğitim verecek. MHP İzmir İl Başkan Yardımcısı Cumhur Bulut şunları söyledi:

"Hem kişisel hem de kurumsal olarak sosyal medyada aktif olacağız. Çünkü sanal dünya da gerçek dünya kadar önemli. Bunu bir prestij meselesi olarak algılıyor, siyasal iletişimde vazgeçilmez olarak görüyoruz. Partililerimizin sosyal medyaya olan eğilimini en üst düzeyde faydaya dönüştüreceğiz. Sosyal medya eğitimi vereceğiz. İzmir'i oy vermekten kaçtığı bir parti ile oy verdiği halde hizmet alamadığı bir diğer parti arasında bırakmayacağız. İzmirli'nin gönül ve vicdan rahatlığı içinde MHP'ye oy vermesini sağlayacağız."