İzmir Büyükşehir Belediyesi İZELMAN şirketi, ara vermeden sürdürdüğü hizmet içi eğitim programlarıyla personelinin mesleki ve sosyal gelişimine katkı sağlıyor. Aynı zamanda İzmirlilere verilen hizmet kalitesini olumlu yönde etkilemesi hedeflenen eğitimlere bu kez “kişisel gelişim” programıyla devam ediliyor.

İzmir Ekonomi Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ile birlikte yürütülen eğitim çalışması kapsamında otoparklarda görev yapan İZELMAN personeline “Kuşak Farklılıkları”, “İnsan İlişkileri ve Etkili İletişim”, “Hizmet Bilinci ve Kurumsal Kimlik”, “Empati” ve “Öfke Kontrolü” başlıkları altında dersler veriliyor.

İZELMAN’ın esas amacını “kar etmek değil, İzmirlilerin aldığı hizmetten memnun kalması” şeklinde açıklayan Genel Müdür Hüseyin Kırmızı, “Umarım bu eğitim otopark çalışanlarımıza faydalı olur. Konusunda uzman hocalarımız bundan sonra da farklı birimlerimizde hizmet alanlarına göre eğitim verecek” dedi. 

Empati ve öfke kontrolü konularında eğitim veren Ekonomi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Berrin Yangınözü ise “Çağımızda çok fazla iletişim problemi yaşıyoruz. İletişimsizliğin sonucu da ne yazık ki, öfke ve biz bunu kontrol etmek zorundayız” şeklinde konuştu.

Derslere katılan İZELMAN personeli de aldıkları eğitimlerden memnun olduklarını belirterek, iş yaşamlarını olumlu etkileyeceğine inandıklarını söyledi.