Daha önce İzmir tanıtımı için altı dilde hazırlanan kent rehberleri ve 'İzmir'in Gizli Kalmış Cevherleri' adlı geniş kapsamlı katalogdan sonra Kızlarağası Hanı ve Sevgi Yolu için İngilizce hazırlanan broşürler yine ilgiyle karşılandı. Kızlarağası Hanı'nın ihtişamlı tarihini ve Sevgi Yolu'nun modern detaylarını anlatan broşürler, renkli fotoğraflarıyla dikkat çekti. Broşürlerde iki mekanda ziyaretçileri bekleyen alışveriş seçeneklerine yer verildi.

Esnafın, kentlerin ekonomisinin belkemiği olduğunu söyleyen Başkan Tartan, gelen turistleri de esnafın karşıladığını ve bu anlamda da kentin referansı olduğunu belirtti. Başkan Tartan sözlerine şöyle devam etti: "Kentin odak noktalarını turizmin hizmetine açmak için Konak Belediyesi olarak çeşitli çalışmalara imza attık. Altı dilde kent rehberi, İzmir'in Gizli Kalmış Cevherleri katalogu, sokaklarda gerçekleştirdiğimiz sanat festivalleri bunlardan sadece birkaçı. İzmir'in bir yaşam biçimi var bu yaşam biçiminin güvencesi esnafımızdır. Esnaf benim omzumdaki apolettir. İzmir yaşamının içinde Kızlarağası Hanı gibi tarih ve gelenek var, renklilik var; Sevgi Yolu gibi modern ve çağdaş kazanımlar da var. Bu güzelliklere sahip çıkmak, turistleri karşılayan, onlarla sürekli diyalog halinde olan esnafımızın isteklerine cevap verebilmek, İzmir'e gelen misafirlerimizin en iyi şekilde karşılanması ve kentimizden mutlu ayrılması bizim de en büyük mutluluğumuz olacak."