İzmir Fashion Week’te görkemli final

Ege Giyim Sanayicileri Derneği (EGSD) ve Rönesans Ajans işbirliğiyle İzmir Hilton Oteli’nde düzenlenen Fashion Week Moda Haftası, modayla dolu 3 günlük maratonun ardından moda sohbeti ve kapanış defileleriyle sona erdi

İzmir Fashion Week’te görkemli final

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Ege Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği ve İzmir Moda Tasarımcıları Derneği, Diva Dergisi katkıları ile gerçekleşen organizasyonun kapanış günü etkinlikleri, gerçekleştirilen moda sohbeti ile başladı.

Trendleri belirliyor

Moda sektörünün farklı yönleriyle ele alındığı “moda sohbeti” kapsamında bir konuşma gerçekleştiren EGSD Yönetim Kurulu Başkanı Atınç Abay, İzmir Fashion Week’in her geçen yıl sektörde önemini artırarak yoluna devam ettiğini belirterek, “Hazır giyim sektörü, tüm diğer sektörlerde olduğu gibi ciddi bir dönüşüm geçiriyor. Teknolojinin tüm üretim süreçlerinde ağırlığını artırdığı bu süreçte, insanların giydikleri kıyafetlerden beklentileri de büyük bir değişim geçirdi. Tasarım her geçen gün daha önem kazanıyor. İzmir Fashion Week gibi organizasyonlar, Türkiye’nin sahip olduğu tasarım potansiyelini öne çıkarması ve genç tasarımcılara örnek olması açısından da çok kıymetli. Bugün gelinen noktada, İzmir Fashion Week sektörde çok saygı gören ve trendleri belirleyen bir organizasyon konumunda. Bu etkinin ilerleyen yıllarda daha da artacağından şüphe duymuyorum” dedi.

Ünlü modacıların kreasyonları beğeni topladı

3 gün süren İzmir Fashion Week kapsamında, pek çok ünlü modacının kreasyonları İzmirli moda severlerle buluştu. Organizasyonun ilk gününde White House, Burak Çiçek ve Nazlı Terzioğlu’nun tasarımları podyumda sergilenirken, ikinci günde ise Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Moda Tasarım Bölümü, FC Plus ve Yiğit Eryendi defileleri yer aldı. Etkinliğin son günü çerçevesinde ise moda sohbetinin ardından Hijab Fashion ve Murat Acar defileleri gerçekleştirildi.


 
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.