Samsung Galaxy Note 7 için Adnan Menderes'te istasyon

Havayolu şirketleri tarafından alınan Galaxy Note7 cihazlarının kapalı olsa dahi uçaklara alınmaması kuralının ardından Samsung, müşterilerinin mağduriyetini gidermek amacıyla, isteyen kullanıcılarına para iadesi ya da Galaxy S7 Edge telefonları ile değişim artı 400TL'lik mağduriyet bonusu veriyor

Samsung Galaxy Note 7 için Adnan Menderes'te istasyon

Simge Özden-Samsung Galaxy Note 7 cep telefonlarının aşırı ısınıp patlaması olayı sonrası telefonların kapalı olsa dahi uçaklara alınmamasının ardından Samsung müşterileri için havalimanında destek noktaları kurdu. Türkiye ile eş zamanlı olarak Güney Kore, Avustralya, ABD gibi uluslararası hava trafiği yoğun olan 15 ülkede açılan destek noktalarının faaliyetleri hakkında konuşan Samsung Kurumsal Satış Sorumlusu Serdal Sözen, 'Note 7'si olan kişinin diyelim ki telefonun akıbetiyle ilgili bir bilgisi yok, hala kullanmaya devam ediyor. Bu kişi uçağa alınmadığı zaman bu noktaya gelip, 'Neden uçağa alınmıyorum?' sorusunun cevabını buradan alacak. Orada bulunan sorumlu arkadaşlarımız da artık Galaxy Note 7'nin üretilmediğini, piyasadaki telefonların Samsung tarafından toplandığını söylüyor. Kullanıcılara iki alternatif yol öneriyor. Bir tanesi alınan bedelin geri ödenmesi. 3600 TL satış fiyatı ise, onu ödeyecek. Noktalara İBAN numarası veriyorsunuz, 5 iş günü içerisinde para hesaba aktarılıyor. İkinci seçenekte ise, kişi telefonu teslim ettiği zaman destek noktaları Galaxy S7 Egde ve üzerine 600 TL para verilmesini öneriyor. Yani farklı bir Samsung modeli ile değişim gibi oluyor. Samsung'un iki tane lokomotif modeli var. Birisi S serisi diğeri de Note serisi. İkisi birbirinden bağımsız, farklı modeller ama en elit modeller. Elit model olan Note serisinde böyle bir sorun olduğu için müşterileri S serisine kaydırmak istedik. Bu telefonun da satış fiyatı 3400 lira. 3600 TL'lik telefonu alalım, 3400 TL'lik telefonu verelim' diyoruz. 400 TL de müşterilerin mağduriyetine karşılık bonus oluyor. Müşteri S7 Edge almayı kabul ederse bu kurulmuş olan destek noktalarındaki sorumlu kişilere bunu bildiriyor. Müşterinin cep telefonuna herhangi bir bayiden S7 Edge alabilmesi için bir kod gidiyor. Kod mesajını alan kişi bayilere gidip, form dolduruyor, imzasını atıyor, kodu yetkiliye gösteriyor. Kodu gören yetkili de müşterinin istediği renkte S7 Edge'yi veriyor. Bırakmış olduğu İBAN numarasına da 5 iş günü içerisinde 600 TL'sini Samsung kendisi ödüyor.



İnsanlar Note7'yi geri vermek istemiyorlar

Samsung Note7 kullanıcılarının telefonu çok sevdiğini ve vermek istemediklerini belirten Sözen sözlerine şöyle devam etti: 'Samsung da bir an önce bu telefonları toplamak istiyor. 'Sonuna kadar toplayayım ve imha edeyim' diyor ama hala kullanıcıların büyük bir kısmı telefonlarını geri vermedi. Havaalanlarında da uçağa alınmayan kişiler için de böyle bir nokta oluşturuldu.'

Noktalarda telefon değişimi yok

Havalimanında uçağa alınmayan müşterilerden telefonu aldıktan sonra hemen yeni bir telefon verilmediğini söyleyen Sözen, Müşterinin telefonunu geri alıyorlar. Formlardan telefon iadesi formu veya S7 Edge formu doldurmaları isteniyor. Zaten kişi o telefonla uçağa binemeyecek. Telefonsuz yola çıkılmış olunuyor ama en azından amaç hedefine ulaşmış oluyor. Kişi nereye gittiyse dönüş yaptığında kendisine gelen kodla bayilerden ya S7 alıyor ya da parasının tamamını.
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.