Toplu Mail Gönderimini Satışa Dönüştürme

Bir şirketin pazarlama faaliyetleri içindeki ürün ve hizmet tanıtımı kapsamında toplu mail gönderimi yapılırken mutlaka bazı stratejiler ön plana alınmalıdır. Bu şekilde gönderiler etkin bir hale getirilebilir ve satış gerçekleştirilebilir. Daha düşük maliyet kapsamında milyonlarca insana eş zamanlı olarak tek seferde ulaşmak için, bu iş profesyonel bir şekilde ele alınmalıdır. Ayrıca doğru kodlamalar eşliğinde belirlenmiş anahtar kelimeler ile yapılması büyük bir önem arz etmektedir.

Toplu Mail Gönderimini Satışa Dönüştürme
25 Haziran 2018 Pazartesi 12:14

Bir şirketin pazarlama faaliyetleri içindeki ürün ve hizmet tanıtımı kapsamında toplu mail gönderimi yapılırken mutlaka bazı stratejiler ön plana alınmalıdır. Bu şekilde gönderiler etkin bir hale getirilebilir ve satış gerçekleştirilebilir. Daha düşük maliyet kapsamında milyonlarca insana eş zamanlı olarak tek seferde ulaşmak için, bu iş profesyonel bir şekilde ele alınmalıdır. Ayrıca doğru kodlamalar eşliğinde belirlenmiş anahtar kelimeler ile yapılması büyük bir önem arz etmektedir.

 

Kişiye Özel Olarak Yapılan Ürün Gönderimi
 

Burada müşterilerin daha önce ilgisini çeken ve dikkat ettiği, satın aldığı ürünler baz alınmak suretiyle buna göre hizmet ve reklam tanıtımı yapılmaktadır. Aynı zamanda farklı bir yöntem olarak yine eski müşterilerim nelere tıkladığında bakılarak da buna göre toplu mail gönderim işlemi gerçekleştirilmesi en doğru reklam stratejileri arasında yer alır.

Değişik Fırsatlar Sunma Stratejisi

Özellikle müşteriler adına kupon indirimi ya da günlük olarak gerçekleştirilecek İndirim fırsatları oldukça önemlidir. Aynı zamanda hediye ürünler de yine müşterilere toplu mail gönderilmesi kapsamında ulaştırıldığı vakit, yüklü miktarda satış yapılabilir. O yüzden değişik fırsatlar sunma stratejisi günümüzde büyük bir önem taşımaktadır.


 

Güncel Kalma ve Hatırlatma
 

Özellikle de toplu mail kapsamında web sitesinin sürekli olarak güncel kaldığını müşterilere iletmek oldukça önemlidir. Burada yapılması gereken en önemli strateji ise ürünlerin resimlerini sıralamasının belli bir periyodik kapsamda değiştirilmesidir. Bu da müşterilere her defasında farklı ürün ve hizmetlerin tanıtılmasına olanak tanımaktadır.

Gönderimler Doğru Zamanda Yapılmalıdır

Mutlaka toplu mail gönderimlerini doğru zamanda yapmak gerekir. Etkili olacak doğru zamanlama ile mail gönderileri sağlanmalıdır. Özellikle hafta içi farklı saatler kapsamında en geç saat 17.00 kadar belirli aralıklarla gönderim yapılması, aktif kalınma konusunda çok önemlidir. Bu da hep sitesinin unutulmasına engel olarak ürün ve hizmetlerin her gün tıklanmasını önemli bir etki sağlar.


 

Yasalara Göre Davranılmalı

Belirli bir kapsamda yapılacak olan farklı amaçlar altındaki ürün ve hizmet tanıtımı konusunda mail gönderimi gerçekleştirilirken, mutlaka yasalara uyulması firmanın prestiji konusunda büyük bir önem taşır. Aynı zamanda uluslararası mail gönderim standartlarına uymak ve bunu etik bir şekilde yapmak da gerekir.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.