Evet çağımız dijital medya çağı. Hastaların tabelalara bakıp, doktor aradığı çat kapı gittiği 80'ler devri çoktan sona erdi.
Artık dijital dünyada var olan, faaliyetlerini, misyonunu ve farkını anlatan doktor ve hastaneler ön plana çıkıyor. Bu alandaki yarış kıyasıya sürüyor. Bu yarışta geri plana düşen doktor ve hastaneler, gündemden düşüyor.
Tıp ayrı bir disiplin, uzmanlık dalı. Pazarlama da tıp gibi ayrı bir uzmanlık dalı. Kliniğin işleyiş planı, satış ve pazarlama stratijisi, müşteri memnuniyetini sağlayacak çalışmalar ayrı bir plan olarak hazırlanmalıdır. Tamda bu noktada doktroları bekleyen bir risk var. Sosyal medyada ön plana çıkmak için doktor ve sağlık profesyonelleri tarafından yapılan paylaşımlar,  hasta haklarını ve tıp etik anlayışını zedeleyecek durumda olmamalıdır. Ameliyatın tamamını ınstagramdan canlı yayınlayan doktorlar ne yazık ki tıptaki etik anlayışı zedeliyor. Ve bana kalırsa hastaların, doktora karşı güveni de zedeleniyor.
Doktorlarımızdan ricam, kanlı canlı ameliyat görüntüleri yerine, hastaları bilgilendirici, bilimsel içerikli çalışmaları paylaşmalarıdır. İnanın hastalar ve danışanlarınız doğru tedavilere yönelecektir.