e-şirketlerin kalitesini sağlamakta öncüyüz

Groupon Türkiye Genel Müdürü Emre Ekmekçi, internette ticaret yapan şirketlerin kalitesini korumak konusunda öncü ve iddialı olduklarını belirtti. Ekmekçi, interneti hem satış mecrası, hem de müşterilerden geri bildirim alma alanı olarak görüyor

e-şirketlerin kalitesini sağlamakta öncüyüz
29 Mayıs 2011 Pazar 19:43

12. İzmir Mükemmelliği Arayış Sempozyumu'nda "E Ticarete Yön Verecek Trendler" başlığı altında konuşma yapan Groupon Türkiye Genel Müdürü Emre Ekmekçi, e-ticaretteki yeni iş modellerini anlattı. İnternette iş yapmaya çalışan şirketlerin kalite öncüsü olduklarını ifade eden Ekmekçi, "İşletmelerin verdikleri serviste kaliteli olmalarının koruyucusu oluyoruz. Tüketicilerden bunun geri dönüşünü alıyoruz. İnternet hem bir satış mecrası, hem de müşterileri dinleyebileceğiniz, müşterilerden bir şeyler öğrenebildiğiniz bir alan" dedi

12. İzmir Mükemmelliği Arayış Sempozyumu'nda kentin önde gelen isimleri ve uzmanlar Türkiye'de bürokrasinin kalkmasının ve yenilenmenin önemini tartıştı.

Türkiye Kalite Derneği (KALDER) İzmir Şubesi tarafından düzenlenen 12. Mükemmelliği Arayış Sempozyumu Kaya İzmir Thermal ve Convention Otel'de gerçekleşti. Sempozyumun bu yılki başlığı 'Yeni Nesil, Yeni Eğilimler' olarak belirlendi.
Sempozyumun açılışında konuşan KALDER Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Doğan, Türkiye'nin rekabet açısından dünyada 61. sırada bulunduğunu belirtti. Türkiye'nin Avrupa Birliği'nde altıncı büyük ülke olduğunu belirten Doğan, "2023 yılında ilk 10'a girmeyi hedefleyen bir ülke. Dolayısıyla Türkiye'nin bu hedefleri yakalayabilmesi için sıçramalı iyileştirmelere ihtiyacı var. İşte inovasyon, yenileşim dediğimiz olgu burada devreye giriyor. Finlandiya yüzde 20 işsizlikle uğraşırken, yaptığı inovasyon sonucunda hepimizin kullandığı cep telefonları sayesinde milli geliri 20 bin dolara sıçrattı ve işsizliği sıfırladı" şeklinde konuştu.


Türkiye'de iş yapmayı engelleyen sorunların başında 'verimsiz devlet bürokrasisi" geldiğini kaydeden Doğan, "Kamu her zaman KALDER'in özel sektör kadar birinci öncelikleri arasında yer almaya devam edecektir. İstanbul'da valiliklerimiz ile çalışıyoruz, yerel yönetimlerin bir çoğuyla çalışmalarımız var. Bürokrasinin Türkiye'nin büyümesinin önünde bir engel olmaktan çıkartılması için tüm çabamızı göstereceğiz" diye konuştu.
KALDER İzmir Şube Başkanı Osman Ünal da, toplam kalite yönetiminin her geçen gün kendini yenileyen ve geliştiren bir olgu olduğunu hatırlattı. Derneklerinin merkez ve şubeleriyle katlanarak büyüdüğünü ifade eden Ünal, gençler için 'Gençkal Liderlik Akademis Platformu' oluşturduklarını da sözlerine ekledi.
Ege Bölgesi Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ender Yorgancılar , Mükemmelliği Arayış Sempozyumu'nun bu yılki alt başlığı olan "Yeni Nesil, Yeni Eğilimler" konusunun zorlayıcı ancak heyecan verici bir alan olduğunu vurguladı. Yorgancılar, "Bildiğimiz sınırları yerle bir eden teknoloji, yeni fırsat alanları, artan ve biçim değiştiren rekabet, değişen iş yapma biçimleri ve belki de hepsinden önemlisi yeni bir nesil, Y kuşağı ile karşı karşıyayız. Biz aslında bütün bu unsurların henüz acemisiyiz, çünkü bütün bu alanlardaki değişim çok hızlı gerçekleşiyor. Her değişimin sonucunu öğrenmeye ve tecrübe kazanmaya çalışıyoruz. İşte bu süreçte, bu değişimi daha erken kavrayanlar, önümüzdeki çağda bir adım önde olacaklar. Elbette yeni nesli, yeni ihtiyaçlara göre yönlendirebilmeli, onlara tecrübelerimizi aktarabilmeliyiz. Ancak bunu yaparken de işlerini en iyi yapan olma kültürünü mutlaka ama mutlaka vermeliyiz. Daha iyiye ulaşmanın temel dinamiği bu anlayış olacaktır" dedi.

Sempozyumda "Kabiliyet Yönetimi, Dolaşarak Yönetim - 'Management By Walking Around', Yöneticiler İçin Satış Stratejileri Geliştirme Atölyesi, Örnek Projeler ve Pratik İpuçları ile Ar-Ge Hibeleri ve Teşvikleri Nasıl Alınır?, Yönetimin Geleceği ve Yeni Trendler, Kızılderili Toplumunda Yaşam ve Büyük Şefler, İnsan Sermayesinin Sayısallaştırılması 'Human Capital Metrics', Y Kuşağını Yönetmek, 8 D Sorun Çözme Teknikleri, Müşteri Odaklı İnovasyon Stratejileri Geliştirme" konularında çalıştay gerçekleştirildi.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.