Öner, alışveriş merkezinin tüm yüzünü değiştirerek, ortak yaşam alanları yarattıklarını söyledi. Mavişehir'de 14 bin kişinin yaşadığını, merkezi buna göre yapılandırdıklarını kaydeden Öner, "Hafta içi günlük ortalama 18 bin, haftasonu 25 bine varan müşteri sayısını yüzde 30 artırmayı hedefliyoruz" dedi.

İzmir'de ilk defa 24 metrekarelik LED ekranı, Ege Park Mavişehir ve Ege Park Balçova'da faaliyete geçirdiklerini de anlatan Öner, 800 araçlık otopark alanına sahip Ege Park Mavişehir'de 120 mağaza bulunduğunu söyledi. Öner şu bilgileri verdi:
"Zaten marka bilinirliği yüksek olan tüm markalarla çözüm ortağıyız. Ancak yeni gelişen ve doğru marka olacağına inandığımız perakende sektöründe kendilerine hızla yer bulan markalarla da devamlı dirsek temasındayız. Böylelikle sadece tanınmış markalara değil, önü açık gördüğümüz markalara da ev sahipliği yapmaktan büyük keyif alıyoruz."

Öner, "Ege Park Balçova'da 25 bin metrekarelik alanda, kuyumdan güzelliğe, elektronikten gözlüğe, giyimden aksesuara, eğlence adreslerinden restoranlara dek toplam 65 mağazayla, İzmir'de bulunmayan birçok markayı kente kazandırdık" dedi.


İzmir'e yeni bir otel


Timuçin Öner, Ege Park Balçova'nın üst bölümlerini otel olarak planladıklarını belirterek, "Bir otel markasıyla anlaşma aşamasına geldik. İzmir bir otel daha kazanacak" diye konuştu.


Mağaza Tasarımı 2010 ödülü

ABD merkezli dünyanın en büyük tüketici elektroniği marketi olan Best Buy'ın Avrupa kıtasındaki ilk mağazasını ikinci şubeleri olan Ege Park Balçova'da açtığını da hatırlatan Öner, Best Buy bu mağaza ile Uluslararası Perakende Mağazaları Tasarım Yarışması'nda, "Store Fixture 2010 - Mağaza Tasarımı 2010" ödülüne layık görüldüğünü ifade etti.