Her gün 250 bin kişi, Eker Ayran içiyor!

Türkiye’de litrelik ayranın raflarda satılmasını sağlayan ilk firma olan Eker, ayranda lezzetiyle rakip tanımıyor

Her gün 250 bin kişi, Eker Ayran içiyor!
07 Eylül 2011 Çarşamba 15:25

Süt ve süt ürünleri sektöründe kalitesi ve taze ürünleri ile 34 yıldır hizmet veren Eker,  lezzetiyle  ayranda rakip tanımıyor.  Yıllardır değişmeyen tadı, kıvamı ve kalitesiyle Türkiye’nin en beğenilen ayranı olan Eker Ayranı  her gün 250 bin kişi içiyor. 

Yerinde tüketim kanalında satış payı ile sektöründe ikinci sırada yer alan ve satışlarını sürekli artıran Eker, prestijli ve en kaliteli zincir restoranlar tarafından tercih edilen marka olmayı sürdürüyor.  Firma, bu yıl ayranda yüzde 20 büyüme hedefliyor.

Eker markasının sektörde tanınmasına en büyük katkı sağlayan ürünü olan ayran; yoğun kıvamı, kendine has aroması ve yağ oranıyla tüketicinin gönlünde özel bir yer ediniyor.  Ayrandaki iddiasını Avrupa’ya da taşımaya hazırlanan Eker, Fransız ortağı Andros’un yurtdışındaki tesislerinde Eker markası ile ayran üretmeyi planlıyor.

Türkiye’nin ilk endüstriyel ayran üreticilerinden biri olan Eker Süt Ürünleri AŞ’nin Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Nevra Eker, “Ayran her zaman bizim stratejik ürünümüzdür. Litrelik ayranı market raflarına 1994 yılında ilk defa biz koyarak sektöre öncülük ettik. En büyük başarımız, ayranda yakaladığımız başarıdır. Geleneksel lezzetlere ve sağlığa önem veren bir firma olarak; tüm uzmanlar gibi biz de her yaş grubuna, özellikle su ve mineral kaybının fazla olduğu sıcak havalarda ayran içmeyi öneriyoruz. Bütün ürünlerimizde olduğu gibi ayranı da Eker kalitesi ve güvencesiyle sunuyoruz” diyor.

Yüzde 100 doğal bir ürün olan Eker ayran, 300 gramlık bardak, 1 litrelik ve 1,5 litrelik ambalajları ile market raflarında yerini alıyor. 

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.