Kampanya kapsamında 260 kullanıcı, 29,90 lira değerinde AKUT markalı ilkyardım çantası satın alırken, elde edilen 7 bin 800 lira da AKUT'a verildi. Şehirfırsatı.com'un Genel Müdürü Emre Ekmekçi, Türkiye'deki yasaların bu tür kampanyalar aracılığıyla doğrudan yardımı içermediğine değinirken, "Gönül isterdi ki biz AKUT'a 20-50 liralık bağış yapın diyebilseydik. 2,5 milyon kişiye ulaşıyoruz ve bu kitle interneti kullanan, internetten bir şeyler satın alan bir kitle, AKUT'a destek olması gereken kitle" şeklinde konuştu.

Ekmekçi, kampanya yapıldığı gün tıklanma, okunma oranlarında ciddi artışlar görüldüğüne ve ortalama bir fırsatın da üzerinde trafik yaratıldığına işaret ederek, 24 saatlik kampanyada fiyatı 29,90 lira olan 260 tane trafik seti satıldığını ve bütün gelirin AKUT'a verildiğini belirtti.
Sundukları ürünün indirimli olmadığının altını çizen Ekmekçi, çantaların İstanbul ağırlıklı olmak üzere Ankara, İzmir, Bursa, Erzurum, Siirt, Şanlıurfa'ya satılırken, bazı kişilerin de çantadan 3-4 adet aldığını kaydetti.
Ekmekçi, kampanyanın başarısına ilişkin şu değerlendirmede bulundu: "Böyle bir kampanya düzenleyerek diğer internet şirketlerine de kapı açtıysak ne mutlu. Burada AKUT'un markasının değeri de çok önemli. Bir nevi başarının sebebi aslında, AKUT'un markasının bilinirliğinden ve güvenilirliğinden geliyor. Kullanıcı bize güveniyor, satıştan elde ettiğimiz parayı AKUT'a aktaracağımızı ve AKUT'un da onu en iyi şekilde kullanacağını biliyor."

Dolaylı kazanımlar da bizim için önemli
 
 
AKUT Başkanı Nasuh Mahruki de kampanyanın farkındalık ve AKUT'un ilk kez ürettiği ilkyardım çantası gibi projelerini göstermesi açısından önemli olduğuna işaret ederek, "Olaya, sadece 'üretelim satalım, buradan ne gelir alırız' diye bakmadık. Sonuçta çok uzun soluklu bir proje. Dolaylı kazanımlar da bizim için önemli, farkındalık yaratmak, bilinirlik yaratmak, bu alanda da 'biz varız' diyebilmek..." şeklinde konuştu. Yapılan çalışmanın, özel sektörün, üçüncü sektör olarak adlandırılan sivil toplum kuruluşlarıyla arasındaki iyi bir iş birlikteliği modeli olduğunu belirten Mahruki, şöyle devam etti: "Biz, gönüllü olarak ülkeye hizmet etmeye çalışıyoruz. Şehirfırsatı.com, bu ülke için bir şey yapmayı istiyor. Sivil toplum kuruluşları çok iyi bir aracı burada. Herkesin kazandığı bir model oluşturduk. Hem şehirfırsatı.com kurumsal sosyal sorumluluğunu yerine getirdi, hem AKUT hedefi olan kaynak yaratma projesine bir destek buldu, bir taraftan ortaya güzel bir ürün çıkardı, o ürünü alan vatandaş bundan fayda sağladı. İş modeli oldu. O yüzden bunu artık ortaya çıkarttık, benzeri başka şeyler de yapabiliriz diye düşünüyoruz. İnterneti daha aktif ve etkin kullanmayı bir her zaman istiyorduk ama şehirfırsatı.com böyle bir öneriyle yaklaşmasa, bizim de aklımıza gelmezdi."
Mahruki, kaynak çeşitliliğinin, sivil toplum kuruluşları açısından önemine işaret ederek, "Biz, bağışlarla ayakta kalan bir yapıyız. Ama sadece ona dayanarak da bu sistemi yürütemeyiz. Dolayısıyla bizim kendi kaynak yaratma aktivitelerimiz de var. Kaynak çeşitliliği sivil toplum kuruluşları için çok önemli. Şehirfırsatı.com da bu çerçevede bize yeni bir alan yarattı, yeni bir kapı açtı" dedi. Nasuh Mahruki, sivil toplum kuruluşlarının, sosyal girişimcilik denilen sektörün aslında ülke, toplum için hizmet ettiğini ve toplum tarafından ne kadar kucaklanırsa o kadar verimli olacağını daha iyi anlatmak gerektiğini belirtti.