Türk Telekom bir kez daha İngiltere'nin saygın ödüllerinden biri olan Best Bussiness Awards'a layık görüldü. Bu ödül, İç İletişim uygulamaları kapsamında çalışanlara yönelik yürütülen birçok faaliyet içinde yer alan "Aramıza Hoş Geldiniz" etkinliğindeki kreatif ve stratejik dizayn yaklaşımına verildi. Bu yaklaşımla Türk Telekom İç İletişim uygulamaları, 3 bin 357 yeni Türk Telekomlu'nun davet edildiği "Aramıza Hoş Geldiniz 2011" toplantısı ile "En İyi Stratejik Dizayn" kategorisinde Best Business Awards'a layık görüldü.

Türkiye'nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom, 2010 yılı içerisinde şirkette çalışmaya başlayan toplam 3 bin 357 çalışanıyla Şubat 2011 tarihinde düzenlediği "Aramıza Hoş Geldiniz 2011" isimli toplantı ile Best Business Awards'ın "En İyi Stratejik Dizayn" kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.

Stratejik öneme sahip bir kurum içi iletişim etkinliği olma özelliği taşıyan ve iki gün süren "Aramıza Hoş Geldiniz 2011" programı Türk Telekom Grubu CEO'su, Türk Telekom Genel Müdürü ve üst düzey yöneticilerinin katılımı ile gerçekleşti. Aramıza Hoş Geldiniz 2011 organizasyonu katılımcı sayısı açısından Türkiye'nin en büyük oryantasyon programı olma özelliğini taşıyor.

Çalışanlar, Aramıza Hoşgeldiniz 2011 programı sayesinde Türk Telekom'un üst yönetimi ile tanışma, tüm birimler ve bu birimlerin faaliyetleri, şirket kimliği, değerleri ve organizasyonu hakkında bilgi sahibi olma fırsatı buldu. 11 ayrı Başkanlık ve 46 birim için toplam 12 adet özel yapım gerçekleştirildi.
Best Business Awards Ödülleri Jüri Başkanı, düzenlenen oryantasyon programının dünya standartlarında olduğunu ve olağanüstü bir başarı ile gerçekleştirildiğini ifade etti.

Alınan ödülle ilgili Türk Telekom Genel Müdürü K. Gökhan Bozkurt ise şunları söyledi: "Şirketimizin kurum içi iletişiminden sorumlu İç İletişim Direktörlüğü ile bir çalışan markası yaratarak Türk Telekom çalışanlarına yönelik her türlü destek ve altyapıyı sağlıyoruz. ileTTişim portalı ile çalışanlarımız şirketimizle ilgili haberleri ve yayınlanan duyuruları takip ederken, 35 bin adet baskısı tüm Türkiye'deki çalışanlarımıza dağıtılan ileTTişim dergisi, yeni kimliği ile Türk Telekom çalışanları ve ailelerinin yanı sıra müşteriler, resmi kurum ve kuruluşlar tarafından da talep edilen bir yayına dönüştü. Modern iç iletişim uygulamalarından dijital ekranlar ve posterler aracılığıyla yapılan kurum içi bilgilendirmeler görsel malzemelerle destekleniyor, düzenlenen etkinliklerle çalışan motivasyonu ve bağlılığı artırılıyor. 25 bin çalışana sahip Türk Telekom Ailesi'nin iç iletişiminden sorumlu İç İletişim Direktörlüğü'nü Aramıza Hoş Geldiniz etkinliği ile özel ve nitelikli bir oryantasyon programına imza attığı için bir kez daha tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum."