Dijital Medya Ajansları

Dijital medya ajansı, geleneksel reklam ajanslarından farklı olarak internet üzerinde kullanılabilen ve tüm online dijital mecralarda pazarlama faaliyetlerini sürdürmekte olan ajanslardır.

Dijital Medya Ajansları
24 Temmuz 2018 Salı 09:33

Dijital medya ajansı, geleneksel reklam ajanslarından farklı olarak internet üzerinde kullanılabilen ve tüm online dijital mecralarda pazarlama faaliyetlerini sürdürmekte olan ajanslardır. Bu sebeple dijital medya ajansları İstanbul firmaları, sosyal medya reklamları, sosyal medya yönetimi, arama motoru optimizasyonu, arama motoru reklamları, içerik stratejisi oluşturma ile bu oluşturulmuş olan stratejiler, pazarlama bütçeleri yönetimi gibi pek çok alanı da kapsamaktadır. Dijital medya ajanslarının yapmış olduğu tüm pazarlama faaliyetleri, geleneksel ajanslardan farklı bir şekilde performansları ölçümlenerek raporlanabilmektedir. Billboard tahtalarına verilen reklamlar, tv reklamları, gazete ya da dergi reklamları dolaylı olarak ölçülebilirken, dijital pazarlama faaliyetlerin de yapılmakta olan tüm çalışmaların geri dönüşleri ise direkt olarak ölçülebilir ve ayrıca da daha verimli olabilmesi adına gerekli olan adımlar da atılabilmektedir.

Dijital Medya Ajansları Neler Yapar Ve Hangi Konularda Hizmet Verir?

Yurt dışında ve Türkiye'de bulunan dijital medya ajansları, arama motoru pazarlaması, web tasarımı, İnstagram ve Facebook reklamları yönetimi, performans takibi ve raporlaması, içerik pazarlaması, e-posta pazarlaması, sosyal medya yönetimi ve arama motoru optimizasyonu gibi dijital pazarlama çözümleri sunmaktadır.

Dijital Medya Ajansları Nasıl Çalışır?

Dijital medya ajanslarının hizmet sunacakları firmanın ya da kişinin, iş modeli ile hedef kitlesini çok iyi anlaması gerekmektedir. Arından dijital medya ajansı, hedef kitlenin hangi online mecralarda ve hangi saatler de vakit geçirdiğini araştırır. Hizmet sunacağı firma ya da kişinin hedef kitlesinin hangi mecralarda daha fazla reaksiyon ya da etkileşim verdiğini bulmasının ardından da firma ya da kişi için bir dijital pazarlama stratejisi oluşturur. Dijital medya ajansı, oluşturduğu pazarlama strateji doğrultusunda en doğru planlamayı uygulamaya başlar ve bu doğru planlamayı uygularken de firmanın ya da kişinin pazarlama bütçesini de en verimli şekilde yönetmeye çalışmaktadır. Sosyal medya reklamları ya da online mecralar için kullanmış olduğu internet reklamlarının dönüşüm oranlarını inceleyen dijital medya ajansının dönüşüm hedefleri ise, çoğunlukla marka bilinirliği, satışların yükselmesi ve sitenin ziyaretçi artışı gibi hedeflerdir. Dijital medya ilişkin işlemleriniz https://www.crmmedya.com/ ‘dan destek alabilirsiniz.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.