Gülçin Karaegemen-2012-2013 öğretim yılında, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 3 ayrı tezsiz yüksek lisans programı açmaya karar veren Bahçeşehir Üniversitesi, Türkiye'nin dört bir yanına yüksek lisans eğitimleriyle ulaşmayı hedefliyor.  Bahçeşehir Üniversitesi, İzmir MBA programını 2012-2013 Güz Dönemi itibariyle başlatıyor. Programların hazırlanmasında İzmir işadamı kuruluşları, dernek ve birliklerle temaslar doğrultusunda İzmir'in ihtiyacına göre oluşturuldu. Tanıtım için izmir'e gemen Reklamcılık ve Marka İletişimi Yönetimi programının koordinatörü Prof. Dr. Ali Atıf Bir, "Öğrencilere reklam ve tüketici araştırmaları, marka yönetimi, reklamda yaratıcı stratejiler, tüketici davranışı gibi konularda kapsamlı bilgiler verirken, bu konularda bilimsel araştırma yapma yeteneği kazandırmayı amaçlıyoruz" dedi. Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler Koordinatörü Doç.Dr.İdil Karademirlidağ Süher ise program hakkında "Gelişen teknoloji paralelinde ve sektörün ihtiyaçları doğrultusunda düzenlenen; kurumsal iletişim, medya ilişkileri, itibar yönetimi, kriz yönetimi gibi pazarlama iletişiminin bir çok alanında uzmanlık kazanma fırsatı sunmaktadır" diye konuştu.

Genel İşletmecilik (MBA) bölümü Program Koordinatörü Ar. Gör. Aslıhan Öztezel, iş dünyasının, karmaşık, birbirine bağımlı ve dinamik bir küresel ortamda doğru kararlar alabilecek gerekli yetenek ve bilgiye sahip genç yöneticilere ihtiyacının olduğunu belirterek, "Bahçeşehir Üniversitesi öğrencilerinin eğitimleri süresince edindikleri bilgi ve deneyim, onların büyük işletmelerden aile şirketlerine ve sivil toplum kuruluşlarına değin her türlü kurumda kabul görmelerine ve yöneticilik yapabilmelerine olanak sağlamaktadır" şeklinde konuştu.