İlçe belediyeleri arasında yatırımlara ayırdığı payla rekortmen olan Bornova Belediyesi, hizmet kalitesinde de öncülük ediyor. Bornova Belediyesi'nin Mali Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren gelir, tahakkuk ve tahsilat servisi tadilat sonrası vatandaşlara yeni yüzüyle hizmet vermeye başladı.

Büyükpark içinde tamamen yenilenmiş binada modern ortamda çalışmalar yürütülürken, yurttaşlara verilen hizmetin kalitesi de sürekli arttırılıyor. İşlem yaptıran vatandaşların kesinlikle ayakta kalmaması için servisin tamamına koltuk ve sandalyeler yerleştirildi. Banka şubesi gibi sıra numarası ile işlemini yaptıran yurttaşlara çay servisi de yapılıyor. Yeterli personel takviyesi ile de güçlendirilen serviste her gün yaklaşık 500 Bornovalıya ayrıcalıklı bir hizmet veriliyor.

İlçede yaşayanların yaşam kalitelerini yükseltmek amacıyla ciddi çalışmalar yaptıklarını vurgulayan Bornova Belediye Başkanı Prof. Dr. Kamil Okyay Sındır, "Önemli yatırımların yanısıra yurttaşlara sunulan hizmetin kalitesini de arttırıyoruz. Vergisini ödemek için belediyeye gelen hemşehrilerimize yüksek standartlarda hizmet için gelir, tahakkuk ve tahsilat servisimizi yeniledik. Modern ortamda, yurttaşlarımızı mümkün olan en az sürede bekleterek bu hizmeti veriyoruz. Ayrıca sırası gelmeyenler de koltuklarda oturarak bekliyor. Bekleyenlere çay servisi de yapıyoruz. Vatandaşlarımızın işlerini kolaylaştırmak için elimizden geleni yapıyoruz" dedi.