Yerel yönetimde ortak akıl ve katılımcı yönetim felsefesiyle hareket eden ve her fırsatta her kesimden vatandaşla bir araya gelerek onların görüş, öneri ve isteklerini dinleyerek onları kentin yönetimine ortak eden Gaziemir Belediye Başkanı Halil İbrahim Şenol, şimdi de 'Kapı Kapı Halkla İlişkiler' projesiyle vatandaşlara ulaşıyor. Yeni uygulamayla belediyenin Halkla İlişkiler Müdürlüğü personeli kapı kapı gezerek, belediyenin altyapıdan kültüre, eğitimden sağlığa kadar yaptığı ve yapacağı çalışmalar hakkında vatandaşa bilgi vererek; görüş, öneri, istek ve şikayetlerini dinleyip çözüme kavuşturuyor. Halkla ilişkiler görevlileri evde olmayan vatandaşlar için kapı koluna 'Sizi ziyaret ettik. Lütfen bizi arayın' şeklinde not bırakıyor.

Hizmetlere büyük ilgi

Bugüne kadar Hürriyet, Yeşil, Irmak, Dokuz Eylül mahallerinde 4 bin 50 haneyi ziyaret eden ve belediye hizmetleri hakkında bilgi veren müdürlük personelleri, belediyenin sunduğu evde bakım, hasta nakil, hoş geldin bebek gibi marka hizmetlerin vatandaşlardan büyük beğeni topladığını ve bu hizmetlerden yararlanmak istediklerini söylüyorlar. Çalışmalar sonucunda vatandaşların istekleri ilgili müdürlüğe iletilerek çözüme kavuşturulurken, yardıma ihtiyacı olanlar ailelere ise Gıda Bankası Yardımlaşma Derneği ve belediyenin Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından gıda ve eşya yardımı yapılıyor.
Vatandaşları belediyenin etkinlikleri ve çalışmaları hakkında bilgilendirmek amacıyla telefon numaralarını alarak mesaj sistemine kayıtlarını yaptıran personeller ayrıca iş arayan vatandaşları CV Banka yönlendirerek iş bulmalarını sağlıyorlar. Belediyenin çalışmalarından genel anlamda memnun olduklarını dile getiren vatandaşlar, düzenlediği kültürel geziler ve etkinliklerden için Başkan Şenol'a teşekkür ediyorlar.