Marketing Anadolu Mektep Eğitimleri, İzmir'de gerçekleşti

Ströer Kentvizyon, Marketing Türkiye'nin Marketing Anadolu Mektep Eğitimleri adı altında çeşitli kentlerde vereceği eğitimlere ana sponsor oldu. Ströer Kentvizyon, 'Markalar açıkhavada büyür' ilkesinden yola çıkarak, farklı kentlerde ajans ve reklam verenlerle bir araya geldi ve markalaşma yolunda açıkhava mecrasının öneminden bahsetti

Marketing Anadolu Mektep Eğitimleri, İzmir'de gerçekleşti
09 Mayıs 2013 Perşembe 09:49

Marketing Anadolu Mektep Eğitimleri'nde açıkhavayı ve önemini anlatmak üzere söz alan ARVAK Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Tezcan, markalaşma sürecinde açıkhavanın gücüne değindi. Ayhan Tezcan'dan sonra Ströer Kentvizyon Marmara ve Ege Bölge Müdürü İsmail Korkmaz ise Anadolu'da tüketiciye ulaşmanın en etkili yollarından biri olan açıkhavanın yereldeki etkisini katılımcılarla paylaştı. Bayrak, güçlü markaların tutunması, genç markaların da büyümesi ve Anadolu'da sesini duyurmasını sağlamak için yerel mecralar içinde açıkhava reklamcılığının önemine değindi.

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni ve Marketing Management Institute Türkiye Başkanı Günseli Özen Ocakoğlu'nun açılış konuşmasıyla başlayan 2013  Marketing Anadolu Mektep Eğitimleri Programında Marka Danışmanı Cüneyt Devrim, Local Time Genel Müdürü Arzu Küfündür, Pepsi Co. Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Didem Şinik gibi uzman marka danışmanları tarafından bir günlük eğitimde kendi sektörlerine yönelik markalaşma deneyimlerini paylaştılar.

İlki Gaziantep'te başlayan Marketing Anadolu Mektep Eğitimleri, Bursa'nın ardından üçüncü ayağı 7 Mayıs 2013 Salı günü İzmir Hilton Otel'de gerçekleşti. Eğitimler, İzmir'den sonra Ankara ve Erzurum'da yapılacak toplantılarla sürecek.

Ströer Kentvizyon bu eğitimleri destekleyerek işletmelere markalaşma sürecinde rehberlik etmeyi, büyüyen markaların pazarlama ve iletişim kampanyalarında en etkili mecra olan açıkhavaya dikkat çekmeyi hedefliyor.




Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.