Dolar, euro ve sterlin ne kadar? 25 Mart 2025 güncel döviz kurları Dolar, euro ve sterlin ne kadar? 25 Mart 2025 güncel döviz kurları

Şikayetvar, 2024 yılına ait verilerini paylaştı ve Türk halkının en çok şikayet ettiği sektörleri açıkladı. E-ticaret, internet, finans gibi alanlar başı çekerken, platforma 28 milyon ziyaretçi ve 520 binin üzerinde şikayet geldi.

E-ticaret sektörü şikayet listesinde zirvede

Şikayetvar'ın 2024 raporuna göre, 2024'te tüketiciler en çok e-ticaret sektörüne yönelik şikayetlerde bulundu. E-ticaret platformları, toplam 400 bin 12 şikayetle listenin zirvesine yerleşti. Bu yıl, çevrimiçi alışverişin artan popülaritesine rağmen, tüketiciler özellikle teslimat, ürün iade ve müşteri hizmetleri alanlarında zorluklar yaşadı.

Diğer şikayet konuları

E-ticaretin ardından, internet hizmet sağlayıcıları, finansal hizmetler, iletişim sektörü, alışveriş, kargo ve nakliyat, kamu kurumları, beyaz eşya, giyim ve ulaşım sektörleri en çok şikayet edilen alanlar arasında yer aldı. Şikayetvar, bu verilerle birlikte markalar ve kurumlar için tüketici memnuniyetini artırma adına önemli bir yol haritası sundu.

Şikayetvar’ın 2024 yılı performansı

Şikayetvar, geçen yıl toplamda 12.6 milyondan fazla kullanıcıya ulaştı. Kullanıcılar, platform üzerinden şikayetlerini iletmekle kalmayıp, birçok şikayet de çözüme kavuştu. Yıl boyunca 520 binden fazla şikayet, ilgili firmalar ve markalar tarafından çözüm odaklı olarak ele alındı.

Tüketicilerin en çok karşılaştığı sorunlar

Şikayetvar’ın raporuna göre, tüketiciler en çok teslimat gecikmeleri, ürüne uygun olmayan açıklamalar, müşteri hizmetlerinden alınamayan destek gibi sorunlarla karşı karşıya kaldı. Özellikle e-ticaret sitelerinde yaşanan ödeme sorunları da şikayetlere neden oldu.

Kaynak: HABER MERKEZİ