TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta kümede kalma mücadelesi veren Altay, mali sıkıntılarla boğuşmaya devam ediyor. İzmir temsilcisi, Alsancak Mustafa Denizli Stadı'ndaki led panolara bu sezon reklam alamadı.
Bunun nedeni olarak, kulübün stadın reklam ihalesini alan firmaya olan yaklaşık 2 milyon TL’lik borcunu 1,5 yıldır ödeyememesi gösterildi. Reklam şirketi, kulübe ceza gelmemesi için yalnızca lig sponsorlarının reklamlarını panolarda döndürdü.
Mali kriz derinleşiyor
Mali açıdan zor günler geçiren Altay'da, başkan Süleyman Özkaral’ın sahibi olduğu şirketin geçtiğimiz yıl konkordato ilan etmesi nedeniyle ödemelerin yapılamadığı belirtildi.
Altay yönetimi, kulübe yeni sponsor bulsa dahi öncelikle reklam şirketine olan borcunu kapatmak zorunda. Bu durum, kulübün stat gelirlerinden tamamen mahrum kalmasına neden oldu.