İzmir’de Göztepe Spor Kulübü tarafından yürütülen “Şehrimin Takımı” sosyal sorumluluk projesi, karne şenliği ile sezon finali yapıyor.
KARNESİNİ GETİRENE HEDİYE
“Karneni Getir Hediyeni Götür” sloganıyla düzenlenecek etkinlikte, karnesini gösteren ve QR kod ile dijital sertifikasını tamamlayan öğrencilere Göztepe tarafından hediyeler verilecek.
Kulüp, İzmir genelinde 35 bin öğrenciye ulaşan proje ile çocuklara spor kültürünü aşılamayı hedefliyor.
35 BİN ÖĞRENCİYE ULAŞILDI
Sezon boyunca düzenlenen saha içi ve saha dışı etkinliklerle binlerce öğrenciye ulaşan Göztepe, bu proje ile sporun yanı sıra kent bilincini de güçlendirmeyi amaçladı.
Proje kapsamında öğrenciler tribün atmosferiyle buluşturulurken, taraftarlık kültürünün de geliştirilmesi hedeflendi.
İZMİR’DE ÜÇ GÜNLÜK ETKİNLİK
Etkinlikler 26 Haziran’da Fahrettin Altay Meydanı’nda başlayacak.
27 Haziran’da Konak Meydanı’nda devam edecek program, 28 Haziran’da Optimum AVM Açık Otoparkı’nda sona erecek.
Kulüp yetkilileri, tüm öğrencileri etkinliklere davet etti.