Türk kuru meyve ihracatçıları, Hindistan’da kuru üzüm, incir, kayısı ve antep fıstığı pazarında yüzde 20 paya ulaşmayı hedefliyor.
Türkiye tarımı, yapay zeka ve dijitalleşmenin sunduğu imkanlarla verimliliğini artıracak, gıda güvenliğini güçlendirecek ve ihracatını 50 milyar dolara çıkaracak.
Türkiye, Cezayir Fuarı'nda "Onur Konuğu Ülke" olarak öne çıktı, ihracatta kuru meyve ve mamullerinde %150'lik artış kaydetti
Denizli İhracatçılar Birliği'nin açıklamasına göre üretilen kuru meyve ve mamülleri sektörü, geçen yılın aynı dönemine göre büyük artış gösterdi.
Denizli'nin kuru meyve ve mamulleri sektörü ihracatı, 2024 yılının Ocak-Mayıs döneminde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 48 artarak 12,3...
Dünyanın önde gelen kuru meyve ve kabuklu meyve üreticileri, Kanada Vancouver'da düzenlenen Uluslararası Kuru ve Kabuklu Meyveler Kongresi'nde (INC) bir...