2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu üçüncü maçında Türkiye ile ABD, 26 Haziran Cuma günü TSİ 05.00'te Los Angeles Stadyumu'nda karşı karşıya gelecek. Karşılaşma öncesinde açıklamalarda bulunan ABD Milli Takımı Teknik Direktörü Mauricio Pochettino, A Milli Takım'ın güçlü bir rakip olduğunu belirterek mücadeleye büyük saygı duyduklarını söyledi.
Basın toplantısında konuşan 54 yaşındaki teknik adam, Türkiye'nin turnuvaya erken veda etmesine rağmen kalitesinden hiçbir şey kaybetmediğini ifade etti.
"KOLAY BİR MAÇ OLMAYACAK"
Mauricio Pochettino, Türkiye'nin güçlü bir ekip olduğunu vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
"Bu bir Dünya Kupası maçı. Türk takımı çok iyi bir takım. Elendiler ama yarın maç oynayacağız. O maçın kolay bir maç olacağını düşünmüyoruz. Takımın kalitesini biliyoruz. Benim görevim onların neden elendiğini analiz etmek değil. O takımı inceledim, bana göre daha fazlasını hak ediyorlardı. Bence çok çok iyi bir takım. Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz."
"KAZANMAK İÇİN SAHAYA ÇIKACAĞIZ"
Pochettino, hedeflerinin grubu üç galibiyetle tamamlamak olduğunu belirterek kadro tercihlerini buna göre yapacaklarını söyledi.
"Bazı kararlar vermemiz gerekecek. Farklı takım organizasyonları gerekebilir. Öncelikle bir sonraki aşamaya geçmemiz gerekiyor. Mevcut şartlarda takım için en iyi şekilde hazırlık yapacağız. Önce yarınki maçı kazanmayı istiyoruz. Kazanmak için sahaya çıkacağız. Oynamaya hazır en iyi 11'i sahaya süreceğiz."
"TÜRKİYE'YE SAYGI DUYUYORUZ"
Türkiye'nin ilk iki maçta istediği sonuçları alamamasına rağmen iyi futbol oynadığını savunan Pochettino, açıklamalarını şöyle sürdürdü:
"Bu beklenen bir sonuç değildi. Performansları da öyle kötü değildi. Türkiye çeşitli sebeplerden dolayı maç kazanamamış olabilir ama çok rekabetçi ve sonuç almak için elinden geleni yapıyor. Türkiye'nin iyi bir milli takımı var. Türkiye'de çok rekabetçi ligler olduğunu da biliyoruz. Yarın onlar ülkeleri, bayrakları ve gururları için oynayacaklar. Oldukça rekabetçi bir oyun olacağını düşünüyoruz. Onlara saygı duyuyoruz."