STG, Asya'nın en gelişmiş ülkelerinden olan Güney Kore ile tanıtım çalışmalarına devam ediyor. Türk su ürünlerini tanıtmak ve ihracat pazarlarını genişletmek amacıyla Seul'de, 15-17 Nisan tarihlerinde 11'inci kez düzenlenen Seul Seafood Show Fuarı'na ikinci kez katıldı.  Üç gün boyunca yaklaşık 12 bin ziyaretçi tarafından gezilen fuar süresince ziyaretçilere Türk su ürünleri hakkında bilgi verildi. STG Yönetim Kurulu Başkanı Melih İşliel, şöyle dedi:

"Güney Kore'de su ürünleri ve balık çeşitleri en çok tüketilen gıda ürünleri arasında. Yıllık su ürünleri ithalatları 3.8 milyar dolar seviyesinde. Türkiye'den genelde deniz salyangozu, yengeç ve karides talebi var. Ayrıca artan yabancı nüfusun da etkisiyle, farklı balık türlerine yönelik bir talep oluşmaya başlamış. Güney Kore ile sahip olduğumuz olumlu tarihi ilişkilerimizin de sayesinde bu durumu avantaja çevirebileceğimizi düşünüyoruz. Fuar süresince sergilenen çipura ve levreğe Korelilerin yoğun ilgisi olduğu gözlemlendi."