Şehrin merkezinde
Mevcut ofislerde olumsuz yöndeki tüm ayrıntıları olumluya çevirerek müşterilerinin hizmetine sunduklarını kaydeden Cem Yücesoy, İdea'l Ofis'in İzmir iş dünyasının ihtiyaç duyduğu nitelikli ofis açığını gidereceğini vurguladı. Projelerinin lokasyonuyla diğer projelerden ayrıldığını belirten Yücesoy, 'İdea'l Ofis projemiz İzmir'in en değerli noktasında yer alıyor. Ankara Asfaltı üzerinde ve adliyeyle hastanelere yakın istikamette olması, ulaşımının rahatlığı artılarından sadece biri. Bunun yanı sıra; geniş lobisi, bünyesinde yer alan kurumların lansmanlarını ve kokteyllerini düzenleyebilecekleri bir dikey iç bahçesi de bulunuyor' diye konuştu.
Oluşabilecek iş kaybını minimuma indiriyoruz
İdea'l Ofis'i seçenlerin yalnızca ofis değil, aynı zamanda bir çok hizmeti de beraberinde alacaklarını vurgulayan Yücesoy sözlerine şöyle devam etti: 'A+ sınıfı bir ofis olan İdea'l Ofis'te vale hizmeti, ortak sekreter hizmeti dışında her katta bir servis elemanı bulunuyor. Böylece İdea'l Ofis'i tercih edenlerin ofislerinde bir servis elemanı ve sekreter bulundurmalarına gerek kalmıyor. Bu da ciddi bir kazanç elde etmelerini sağlıyor. Kurye hizmetlerini sekreter üzerinden halledebiliyorlar. Ortak toplantı salonlarını kullanarak ofis içlerinde boş bir toplantı alanı ayırma ihtiyacını da ortadan kaldırıyoruz. Diğer bir artısı ise; her katta bay - bayan tuvaletlerinin bulunması. Bu da ofislere gelecek misafirler için büyük kolaylık. Ofislerde bulunan balkonlar ise çalışanlar için büyük bir avantaj ve belli nedenlerden dolayı doğan iş kaybını minimuma indiriyor. Ofis çalışanlarının hava almasını ve daha zinde kalmasını sağlıyor.'
Editör: Haber Merkezi