Türkiye'yi dünya ile aynı anda fiber internetle tanıştıran Turkcell Superonline'ın Pazarlama Direktörü Nevra Duru, Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO) Meclis Salonu'nda düzenlenen İzmir Marka Yönetimi Zirvesi'nde "Dijital Çağda Pazarlama" adlı bir konuşma yaptı.

Turkcell Superonline olarak dijital dünyada yaşanan gelişmeleri yakından takip ettiklerini ve pazarlama stratejilerine en uygun şekilde değerlendirmeler yaparak buna paralel dinamik yol haritaları kurguladıklarını söyleyen Duru, "Amacımız her zaman markamızın sahip olduğu öncü ve modern yapıya uygun, kullanıcılarımızın ve hedef kitlemizin beğeneceği, dikkat çekici ve ihtiyaçlarını karşılayabilecek projeler yaratmak" dedi.

Nevra Duru, dijital çağda kullanıcıların deneyimlerinin de hızla değiştiğini ifade ederek, müşterilerin ihtiyaç, beklenti ve taleplerini doğru tespit edemeyen ve buna uygun adımları doğru zamanda atamayan şirketler için ayakta kalmanın zorluğunu vurguladı. Duru, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Dijital çağ, pazarlamada da yeni eğilimler ortaya çıkardı. Turkcell Superonline olarak dijitalde her aracı kendi özelliklerine uygun olarak kendimize adapte edip, projeler geliştiriyoruz. Her 100 kişiden 40'ının sabah ilk iş olarak hesaplarını kontrol ettiği bir sosyal medya gerçeğini göz ardı etmek mümkün değil. Bu nedenle dijitaldeki en önemli iletişim kanalımız elbette sosyal medya. Üstelik burası sadece içerik yaratarak var olmadığımız, aynı zamanda kullanıcılarımızla etkileşim yarattığımız bir platform. Bu anlamda da tüm şirketler için doğru değerlendirildiğinde büyük fırsatlar sunuyor."




Editör: Haber Merkezi