İzmir'in Karşıyaka ilçesinde, Karşıyaka Belediyesi ile KESK'e bağlı Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube arasında yürütülen toplu iş sözleşmesi görüşmeleri anlaşmayla sonuçlandı. İmzalanan sözleşme kapsamında kamu emekçilerinin ekonomik ve sosyal haklarında iyileştirmeler gerçekleştirildi.
Yaklaşık iki yıl geçerli olacak sözleşme, Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal ile Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt tarafından imza altına alındı.
MEMURLARIN HAKLARINDA DÜZENLEME YAPILDI
Karşıyaka Belediyesi ve Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube arasında gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda memurların ekonomik ve sosyal haklarını kapsayan yeni sözleşmede uzlaşı sağlandı.
İmza törenine Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube Başkanı Nihat Filiz, Şube Yöneticisi Fırat Belen, İş Yeri Temsilcisi Ecem Ölçer ile belediye bürokratları da katıldı.
Törende, emek ve hizmet odaklı belediyecilik anlayışına vurgu yapılarak dayanışma mesajları verildi.
YILDIZ ÜNSAL'DAN DAYANIŞMA VURGUSU
Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, sözleşmenin tüm çalışanlar için hayırlı olmasını dileyerek şu ifadeleri kullandı:
"Yaşamım boyunca her zaman işçinin ve emekçinin yanında oldum. Zor şartlarda dahi alın terinin karşılığını vermek için mücadele ettim. Bu inançla yetkili sendikamız ile uzlaşı sağlayarak tüm memurlarımızın haklarını koruyan bir toplu sözleşmeye imza attık."
Ünsal, Karşıyaka Belediyesi çalışanlarıyla birlikte daha güçlü bir gelecek için çalışmaya devam edeceklerini belirtti.
"DAHA GÜÇLÜ BİR GELECEĞE YÜRÜYORUZ"
Başkan Ünsal, açıklamasında şu değerlendirmelere de yer verdi:
"Karşıyaka Belediyesi'ne emek veren tüm çalışma arkadaşlarımla daha güçlü bir geleceğe yürüyoruz. Dayanışmayla, ortak akılla ve alın terine duyduğumuz saygıyla kentimiz için çalışmaya ve üretmeye devam edeceğiz."
BOZKURT'TAN TEŞEKKÜR MESAJI
Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt da sözleşmenin çalışanlara hayırlı olmasını dileyerek sürece katkı sunanlara teşekkür etti.
Bozkurt, "Sözleşmemizin tüm çalışanlara hayırlı olmasını diliyoruz. Karşıyaka Belediye Başkanı Sayın Yıldız Ünsal'a, görüşmelerde emeği geçen belediye bürokratlarına, belediye meclis üyelerine ve destek veren kişi ve kurumlara teşekkür ediyoruz" dedi.