Konak Belediyesi, 18 Mart Çanakkale Zaferi’nin 110’uncu yıldönümünde, Çanakkale şehitlerini anlamlı bir etkinlik ile andı. Şiir, müzik ve şehit mektuplarının seslendirildiği program duygusal anlar yaşattı.
“Gidenlerin ardından”
Konak Belediyesi, 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü kapsamında, Alsancak Türkan Saylan Kültür Merkezi’nde özel bir etkinlik düzenledi. “Gidenlerin Ardından” adıyla gerçekleşen etkinlik, Şafak Sipahi’nin yönetmenliğinde ve Özgür Zeybek’in sahneye uyarlamasıyla izleyicilere unutulmaz bir deneyim sundu.
Etkinlikte, Çanakkale Deniz Savaşları’nda şehit olan askerlerin mektupları seslendirildi. Katılımcılar, şehitlerin yazdığı duygusal mektuplarla derin bir anlam yüklenmiş bir anma yaşadılar. Ayrıca, Nazım Hikmet’in şiirleriyle program zenginleştirildi ve katılımcılara Çanakkale’nin kahramanlık ruhu yeniden hatırlatıldı.




