Türk Polis Teşkilatı'nın 180. kuruluş yıl dönümü, Manisa’da düzenlenen törenle kutlandı. Manisa Emniyet Müdürlüğü’nün ev sahipliğinde Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleşen etkinlikte, Milli Egemenlik Anıtı’na çelenk sunuldu.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek’in de katıldığı törene; Manisa İl Emniyet Müdürü Fahri Aktaş, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral İlhan Şen, Manisa Cumhuriyet Başsavcısı Kurtça Eken, siyasi parti temsilcileri, bürokratlar, emniyet mensupları ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri de yoğun ilgi gösterdi.

Miniklerden mehteran gösterisi, polisten konvoy
Çelenk sunumunun ardından Mehmet Suphi Egemen İlkokulu öğrencilerinden oluşan mehter takımı, katılımcılara tarihi anlar yaşattı. Gösteri izleyenlerden büyük alkış alırken, törenin ardından Manisa Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı ekipler tarafından araç konvoyu düzenlendi. Şehir merkezinden geçen konvoy, vatandaşlar tarafından ilgiyle izlendi.

Başkan Zeyrek’ten öğrencilere sürpriz hediye
Törenin sonunda Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek ve İl Emniyet Müdürü Fahri Aktaş, törene renk katan minik öğrencilere çeşitli hediyeler vererek hatıra fotoğrafı çektirdi.





