FİNANS EKSPRES

Tariş Zeytinyağı'na Japonya'dan altın madalya

Abone Ol


Tariş Zeytin ve Zeytinyağı Birliği Başkanı Cahit Çetin, Japon pazarının Tariş markası için önemli olduğuna işaret ederek, bu ülkede 2002 yılından bu yana markalı ve ambalajlı ihracat gerçekleştirdiklerini açıkladı. Japon halkının her geçen yıl zeytinyağına ilgisinin arttığını belirten Çetin, alınan bu ödülle Tariş markasının başarısını ve kalitesini bir kez daha tescil ettiğini söyledi. Çetin, Japon tüketicisinin yüksek kaliteye önem verdiğine değinirken, şunları söyledi:

"Japonya pazarı, güçlü ekonomisi, yüksek kalite tercihli tüketici profiliyle ve zeytinyağı tüketimine hızlı yönelişiyle Tariş markalı zeytinyağları için son derece önemli piyasa. Marka olarak bu pazarda yerleşme konusunda 10 yılı aşkın süredir çalışmalar yürütüyoruz. Japonya'da faaliyet gösteren çok sayıda İtalyan restoranında Tariş markasıyla yer aldık. Bu ülkede Tariş markası olarak pazar payımızı yıllar itibariyle artırarak, sürdürüyoruz. Japon tüketicisinin sağlıklı beslenme konusundaki duyarlılığı, zeytinyağına ilgiyi ve tüketimi artırıyor. Burada önemli olan Japonya pazarında doğru stratejilerle ülke olarak da yer almak ve Türk zeytinyağının ülke markasıyla pazarda kalıcı olmasıdır."