Türkiye’nin önde gelen içecek firmalarından Uludağ İçecek Türk A.Ş., Frutti Extra ve Efsane Uludağ Gazoz markalarıyla EuroLeague sponsorluğunu 3 yıl daha devam ettireceğini duyurdu. 2019’dan bu yana EuroLeague Final Four’a destek veren Uludağ İçecek, bu yıl itibarıyla sponsorluğunu genişleterek Efsane Uludağ Gazoz’u da anlaşmaya dahil etti. Anlaşmanın tanıtımı, İstanbul Galataport’ta düzenlenen etkinlikle yapıldı. Uludağ İçecek Türk A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl, CEO Mete Öz, EuroLeague Ticari Direktörü Gawain Davies ve Türkiye Basketbol Federasyonu’ndan temsilciler de etkinlikte hazır bulundu.

“Markalarımızı global arenada ön plana çıkarıyoruz"

Uludağ İçecek Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl, “Markalarımızı global arenada ön plana çıkarıyoruz ve 2027 yılına kadar bu sponsorlukla sahada olacağız,” diyerek spora olan katkılarının basketbol dışında da devam ettiğini belirtti.

EuroLeague Ticari Direktörü Gawain Davies ise, “İstanbul, EuroLeague için stratejik bir nokta ve Uludağ İçecek’le iş birliğimiz ligimizin büyümesi için büyük önem taşıyor,” dedi. Davies, 2025 Final Four organizasyonunun Abu Dabi veya Belgrad’da gerçekleşeceğine dair kararın bu hafta verileceğini de açıkladı.

Az Alkmaar - Roma maçı ne zaman, saat kaçta ve hangi kanalda? Az Alkmaar - Roma maçı ne zaman, saat kaçta ve hangi kanalda?

Uludağ İçecek CEO’su Mete Öz, Almanya başta olmak üzere Avrupa pazarında markanın genişletilmesi için önemli adımlar atıldığını belirtti. Organizasyon, toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.

Kaynak: DHA