İzmir'in Çeşme ilçesinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalar sürüyor. Çeşme Belediyesi tarafından Fahrettinpaşa Mahallesi ile Mamurbaba istikameti arasında bağlantı sağlayan 2307 Sokak güzergahındaki yeni yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlandı.
Tamamlanan proje ile Fahrettinpaşa Mahallesi'nin İnönü, Ilıca ve Alaçatı mahallelerine alternatif bir ulaşım bağlantısı kazanması hedefleniyor.
BAŞKAN DENİZLİ ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEDİ
Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte çalışma alanını ziyaret ederek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Sahada incelemelerde bulunan Başkan Denizli, yol güvenliği ve trafik düzenlemelerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Denizli, bölgede trafik güvenliğini artıracak uygulamaların titizlikle sürdürülmesi yönünde ekiplerine talimat verdi.
YOL ARAÇ ULAŞIMINA UYGUN HALE GETİRİLDİ
Çalışmalar kapsamında daha önce ham ve stabilize durumda bulunan yaklaşık 7 metre genişliğindeki yol güzergahı düzenlenerek araç ulaşımına uygun hale getirildi.
Proje kapsamında güzergah boyunca toplam 2 bin 500 metrekare parke kaplama ve 600 metre bordür imalatı gerçekleştirildi.
TRAFİK YOĞUNLUĞUNUN AZALTILMASI HEDEFLENİYOR
Tamamlanan yeni ulaşım bağlantısı sayesinde Fahrettinpaşa Mahallesi'nin Mamurbaba üzerinden İnönü, Ilıca ve Alaçatı mahallelerine erişimi kolaylaşacak.
Yeni güzergahın özellikle bölgesel geçişlerde yoğun olarak kullanılan Çeşme Asfaltı Caddesi üzerindeki trafik yükünü azaltması amaçlanıyor.
ULAŞIMDA ALTERNATİF GÜZERGAH OLUŞTU
Çeşme Belediyesi'nden yapılan değerlendirmede, yeni açılan yolun Fahrettinpaşa Mahallesi'nin çevre mahallelerle bağlantısını güçlendireceği belirtildi.
Çalışmanın mevcut ana arterlere olan bağımlılığı azaltmasının yanı sıra mahalle içi erişilebilirliği artırarak ilçe genelindeki trafik akışına da olumlu katkı sağlaması bekleniyor.