GÜNCEL

Manisalı judocular Yeşilay şampiyonasında madalya kazandı

Manisalı judocular, Hatay’daki Yeşilay Türkiye Judo Şampiyonası’nda iki Türkiye şampiyonluğu ve çeşitli dereceler elde etti

Abone Ol

Hatay’da düzenlenen Yeşilay 2026 Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda Manisa’yı temsil eden sporcular önemli başarılara imza attı. Türkiye genelinden çok sayıda sporcunun katıldığı organizasyonda Manisalı judocular, farklı sıkletlerde kürsüye çıkmayı başardı.

İKİ TÜRKİYE ŞAMPİYONLUĞU

Şampiyonada 48 kilogramda mücadele eden Zeynep Meşe ile +70 kilogramda tatamiye çıkan Hira Kılkış, rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu. Her iki sporcu da gösterdikleri performansla dikkat çekti.

DİĞER DERECELER DE GELDİ

Göksu Delibay 57 kilogramda Türkiye üçüncüsü olurken, Esmasu Dündar 70 kilogramda Türkiye beşinciliği elde etti. Efe Koçak ise 66 kilogram kategorisinde Türkiye yedincisi olarak şampiyonayı tamamladı.

MANİSA’DAN TEBRİK MESAJI

Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, dereceye giren sporcuları ve antrenörleri tebrik ederek, “Hatay’da düzenlenen Yeşilay 2026 Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda ilimizi başarıyla temsil eden sporcularımızı gönülden kutluyorum” ifadelerini kullandı.