Mobilyacıların fuar heyecanı İzmir'de başlıyor

Türk mobilya sektörünün son trendlerinin yer alacağı 22. İzmir Mobilya Fuarı MODEKO 2011, 6 Nisan 2011'de açılacak. İzmir Uluslararası Fuar Alanı'nda 5 gün sürecek organizasyona sektörün önde gelen 184 kurumsal firması katılacak.

Mobilyacıların fuar heyecanı İzmir'de başlıyor
02 Nisan 2011 Cumartesi 14:21

Efor Fuarcılık Genel Müdürü Nuray Eyigele, İzmir Mobilyacılar Odası Başkanı Tevfik Özdemir ve İzmir Ticaret Odası Meclis Üyesi Yaşar Baş, Uluslararası Fuar Alanı'nda basın toplantısı düzenledi. Türkiye'nin en kapsamlı mobilya fuarının dünyanın dört bir yanından profesyonelleri ağırlayacağını belirten Efor Fuarcılık Genel Müdürü Nuray Eyigele, katılımcı ve ziyaretçilerin önemli fırsatları MODEKO 2011'de yakalayacağını vurguladı. Türk mobilya sektöründeki 500 bin çalışanıyla 60 bin firmanın dünyanın dört bir yanında yerli ve yabancı firmalara karşı rekabet ettiğine dikkat çeken Efor Fuarcılık Genel Müdürü Nuray Eyigele, 173 ülkeye 1,4 milyar dolarlık ihracat yapan, iç pazarla birlikte 9,4 milyar dolarlık iş hacmi oluşturan yerli üreticinin vitrininin mobilya fuarı olduğunu vurguladı.
İzmir Uluslararası Fuar Alanı'ndaki 4 holün tamamında 25 bin metrekarelik kapalı bölümün 184 katılımcı firma tarafından kullanılacağını belirten Eyigele, "22. İzmir Mobilya Fuarı MODEKO 2011 mobilyaya dair tüm gelişmelerin, yeniliklerin ve fırsatların takip edileceği bir platform olacak. Değişmeyen hedefimiz yeni iş birlikleri, yeni bayilikler verilmesi ve ticaret hacminin büyümesi. Bu amaçla fuarda bazı yenlikler yaptık. Gerek yurt içi gerekse yurt dışı tanıtımlarımızı artırdık. Yurt dışındaki temsilciliklerimiz yabancı alım heyetleri oluşumunu artırdı. Farklı kurumların iş birliğinde etkinlikler ve yarışmalar düzenliyoruz. Tüm çalışmalarımızı göz önünde bulundurduğumuzda MODEKO 2011'e yurt dışından ve yurt içinden çok sayıda profesyonel ziyaretçi bekliyoruz" dedi.

Sektördeki yeniyi keşfetmek isteyen çok sayıda sektör profesyoneli, uluslararası temsilciler, ihracatçılar, ithalatçılar, toptancılar, distribütörler, mağaza ve zincir mağaza temsilcileri, iç mimarlar, dekoratörler, dekorasyon firmaları, endüstriyel tasarımcılar, salon takımları, yatak odası, genç odası, çocuk odası, mutfak, modüler mobilya, bahçe mobilyası, ev dekorasyonu ve aksesuarları, aydınlatma ekipmanlarından oluşan ürün guruplarını dokunma mesafesinde görecek. 1A ile 1B No'lu hollerde büro mobilyaları, 2 No'lu holde fabrikasyon ürünler, 3 ve 4 No'lu hollerde ise avangart mobilyalar sergilenecek. Ülke genelindeki oda ve derneklerin iş birliği ile alım heyetlerini özel ulaşım ve konaklama organizasyonuyla İzmir Uluslararası Fuar Alanı'na davet eden Efor Fuarcılık, dünyanın dört bir yanından özelliklede hedef pazar ülke olarak seçtiği İran, Irak, Azerbaycan, Lübnan, Kosova, Suudi Arabistan, Yunanistan, BAE, Suriye, Hindistan, Herakliyon ve Kıbrıs'tan alım heyetlerini yerli üreticinin ayağına getirecek. Fuar kapsamında birçok etkinlik gerçekleştirilecek. Organizasyon için özel hazırlıklar yapan katılımcılar "En İyi Stant Tasarım" yarışmasında profesyonellerden oluşan jüriden yüksek puanlar almaya çalışacak, KOSGEB Destekleri Bilgilendirme Semineri'nde üreticiler rekabet güçlerini artırmanın yollarını öğrenecek, sektörün tanınmış tasarımcılarından Adnan Serbest, Atilla Kuzu, Oya Akman, Can Yalman ve Yılmaz Zenger'in yer aldığı "Mobilyada İnovasyon" konulu sunumlarda marka yaratmanın yolları anlatılacak. İzmir'de üretim yapan Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği MOSDER'in Başkanı Ramazan Davulcuoğlu'nun önderliğinde fuar kapsamında bir araya gelecek olan Türkiye'nin önde gelen mobilyacıları, MODEKO 2011 katılımcılarıyla sektörel değerlendirmeler yapacak.

Mobilya sektörünün Ege zirvesi niteliğinde gerçekleşecek olan MODEKO 2011 Fuarı, ilk dört gün saat 20.00'ye, son gün 10 Nisan 2011'de ise 19.00'a kadar ziyaret edilebilecek.
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.