Galatasaray’ın 26. şampiyonluk kutlamaları kapsamında İzmir’de bir dizi etkinlik düzenlendi. Kordon’da yenilenen İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali törenle açıldı.
Etkinlikler kapsamında Atatürk Anıtı’na çelenk konulurken, ardından Mövenpick Otel’de şampiyonluk kupası taraftarlarla buluşturuldu.

KUPA İZMİR’DE TARAFTARLA BULUŞTU
Galatasaray’ın 26 şampiyonluk kupası, İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ve Viltur Yönetim Kurulu Başkanı Oğuz Özkardeş tarafından salona getirildi.
Taraftarlar kupayla fotoğraf çektirerek şampiyonluk sevincini yaşadı.

LİKAL AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Yenilenen İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılışı protokol üyelerinin katılımıyla yapıldı.
Kurdele kesiminin ardından Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu ve etkinlikler Geleneksel Pilav Günü ile devam etti.
“İYİ Kİ GALATASARAYLIYIZ”
Dernek Başkanı Eşref Uraz, yaptığı konuşmada şampiyonluk sevincinin camiayı bir araya getirdiğini ifade etti.
Uraz, lokal binasının bağışçılar katkısıyla yenilenerek yeniden hizmete açılmasının önemli bir kazanım olduğunu belirtti.
Etkinlikler, taraftarların yoğun ilgisiyle tamamlandı.


