İZMİR EKSPRES

MaviBahçe açılıyor

Abone Ol


Opera Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Selami Özel, "Çalıştığımız değerli iş ortaklarımızın katkıları ile rekabet üstü bir konsept ortaya çıkardığımızı düşünüyorum. Bölge insanını çok iyi tanıyan İzmirli bir yatırım grubu olarak MaviBahçe'nin İzmirlilerin yaşam tarzına, satın alma alışkanlıklarına uyan, herkesin severek geleceği bir alışveriş ve yaşam merkezi olacağından, benzersiz bir alışveriş deneyimi sunacağından kuşkum yok. İçinde İzmir olan herkesi, MaviBahçe'ye bekliyoruz. MaviBahçe, benzersiz konsepti ile İzmir'de alışverişin havasını değiştirecek." dedi.

ECE Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Nuri Şapkacı da MaviBahçe'nin şehrin en seçkin konut yerleşim alanlarının tam merkezinde, yeni yatırımlar ile her geçen gün daha çok değerlenen Karşıyaka sınırları içerisindeki Mavişehir'de yer aldığını söyledi.

MaviBahçe, 200'ün üzerinde ulusal ve uluslararası markaya ev sahipliği yapıyor. Beymen, Vakko, Koton, LC Waikiki, DeFacto, Mango ve Marks&Spencer'ın da aralarında yer aldığı, modaya yön veren markaların yanında, Macrocenter, TeknoSA, D&R, Fun Time, Tepe Home, Mudo Concept ve IMAX teknolojisi ile Cinemaximum da alışveriş merkezi için çekim gücü oluşturuyor. Bu markalardan bazıları İzmir ve Ege Bölgesi'nde ilk mağazalarını açıyor.